بیمار به دیالیز نوشته اصلی کلیه در حالی که برای خلاص شدن از شر من
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار به دیالیز نوشته اصلی کلیه در حالی که برای خلاص شدن از شر من

بیمار به دیالیز نوشته اصلی کلیه در حالی که برای من یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه و دیالیز DeshacermeSoy آغاز شده در 25 ماه اکتبر سال گذشته بدون احساس ناراحتی، من هم فشار خون را برای بیش از یک سال، و هیچ inflamación.Quiero می دانم که اگر این امکان وجود دارد برای من از شر دیالیز خلاص شدن از شر؟

من فکر می کنم هیچ دیالیز و 25 اکتبر تا در حال حاضر، شما هنوز هم فرصت برای جلوگیری از diálisis.Usted می داند که اگر شما شروع به انجام دیالیز، آن سخت است برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد. و در حال حاضر، شما لازم نیست هر گونه شکایت از قبیل اشکال در تنفس، تنگی نفس، تورم شدید و ادم pulmonar.Así شما باید دیالیز در حال حاضر قبول نمی کند. به عنوان یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، زمان آن را می توانید در زمان مناسب درمان را به امکان درمان به منظور اجتناب از دیالیز گرفتن.

اما در مورد شما، شما را به دیالیز در حالی که برای، بنابراین نکته کلیدی در حال حاضر است برای پیدا کردن یک درمان جایگزین برای کمک به خلاص شدن از شر دیالیز.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی ثابت کرده است که در بهبود گردش خون و عملکرد کلیه بسیار موثر است.

مواد فعال از گیاهان چینی را می توان با پیچیده ایمنی، تقسیم ترکیب و ترشح خارج از body.Besides، طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون به کلیه ها، به طوری که ماتریس پیچیده سلولی و ایمنی اضافی باعث فیبروز کلیوی در تصویر می توان دریافت کرد.

علاوه بر این، مفید است برای تنظیم سیستم ایمنی ذاتی و مکمل خون و چی برای احیای خود تجدید سلول های کلیه آسیب دیده و ترویج بهبود عملکرد کلیه است.

با کمک این درمان، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه همانطور که شما ممکن است این فرصت باید از شر دیالیز، خلاص شوید. اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: